A Zara környezetvédelmi kampányában szerepel a brit csodagyerektrió, a Honey Hahs
A "Forever" című karácsonyi klip a Marie Claire oldalán debütált!

Új dallal jelentkezik az angol szupergyerek-trió Honey Hahs - a Mikulás szánján megérkezett "Forever" című szerzeményük, egy bájos, karácsonyi hangulatot árasztó klip kíséretében. A kisfilmet első párizsi fellépésük idején ők maguk forgatták le az ünnepi forgatagban. Nézd meg a videót elsőként a Marie Claire oldalán!
A lányok így írták le a dal "A 'Forever'-t apukánk ihlette, aki elkezdett aggódni amiatt, hogy közeledik a világvége. Rengeteg élelmiszert vásárolt, hátha többé nem lesz esélyünk boltban vásárolni. Irdatlan mennyiségű zabot, rizst és macsolát raktározott el. A dolog visszafelé sült el, nem tudtunk elég gyorsan enni a készleteket, ezért rendkívül elszaporodtak nálunk az egerek. Anyát a szívroham kerülgette, de legalább lett két kiscicánk az egerek vadászatára."
Nézd meg az elbűvölő videót ITT!
A Honey Hahs egyébként három dél-londoni nővér triója, s ami igazán megdöbbentő bennük, az az, hogy átlagéletkoruk mindössze 11 és fél év. Szerzeményeikben határtalanul őszinte gyermek szemükön keresztül reflektálnak a világ dolgaira. Eddig olyan előadók zárták szívükbe őket és működtek közre velük, mint például Goat Girl, Fat White Family, Insecure Men, Shame és a Micachu and The Moonlandingz. Rowan a csapat gitárosa és zongoristája, Robin játszik basszusgitáron, Sylve dobol és valamennyien énekelnek. Debütáló albumuk következő évben várható, a Rough Trade Records gondozásában.
“Ne ragadj le azon, hogy hány éves emberek készítetik ezt a lemezt: ezek a dalok ahhoz a szellemhez beszélnek, ami mindannyiunban megtalálható - csak néha az évek háttérbe szorítják. Jó, ha olykor emlékeztetnek erre az ősi igazságra: a Fiatalság fog megmenteni minket!" - mondta Jarvis Cocker a trió zenéjéről
A Zara spanyol világmárkája felkérte a banda ifjú dobosát Sylvie-t, hogy szerepeljen fenntarthatósággal és környezetvédelemmel kapcsolatos kampányukban. A videót, melyben szintén az ő daluk csendül fel, már több, mint 250 ezren nézték meg. Pillants bele te is ITT, s nézd meg az egész kampány anyagát ITT!